INGEVULD

Business Controller

BUSINESSPARTNER DIE DE BRUG SLAAT VAN FINANCE NAAR DE OPERATIE

POSITIE

Als Business Controller ben je dé finance businesspartner voor de divisie en tevens lid van het divisie MT. Je acteert als financiële vraagbaak voor het werkgebied Rotterdam en omgeving en hebt een breed scala aan contactpersonen en interne belanghebbenden. Hierdoor ben je veel onderweg en leer je veel nieuwe mensen kennen. Hiërarchisch en operationeel val je onder de verantwoordelijkheid van de Divisie Directeur, maar functioneel onder de Group Controller in Almere. Hier vinden ook de centrale overleggen met de andere drie Business Controllers plaats. Almere is tevens je standplaats voor minimaal twee dagen per week.

VOORWAARDEN

  • Vast bruto jaarsalaris circa € 65k (incl. vakantiegeld) o.b.v. een 36-urige werkweek; inschaling conform COA Kinderopvang en o.b.v. concrete kennis en ervaring; een 40-urige werkweek met arbeidsvoorwaarden naar rato is bespreekbaar
  • Maandsalaris circa € 4.500,00 tot € 5.250,00, vakantiegeld 8%, vakantiedagen 26, deelname aan pensioenfonds Zorg & Welzijn
  • Er wordt een leaseauto, een laptop en een smartphone ter beschikking gesteld
  • Positie waarin je veel op de weg zit, veel nieuwe contacten opdoet en onderdeel bent van de business
  • Ambitieuze werkomgeving in dynamische, sterk veranderende organisatie met mooie groeidoelstellingen en nieuwe initiatieven
  • Echte business control positie, acterend tussen finance en de operatie/het primaire proces
  • Deze positie maakt onderdeel uit van het MT van de divisie

BELANGRIJKSTE TAKEN & VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Optreden als financieel sparringpartner en adviseur voor de divisie directie, het MT, de locatiemanagers en tevens de financiële afdelingen
  • Opstellen van diverse financiële en niet financiële rapportages en het maken van scherpe analyses, waarmee alle belanghebbenden in de business inzicht krijgen in de performance
  • Actief deelnemen in besluitvormingsvraagstukken doordat je financiële gegevens oplevert, waaronder investeringsanalyses, budgetten en forecasts
  • Vertalen van (financiële) cijfers in praktische stuurinformatie en adviezen voor locatiemanagers en optreden als vraagbaak
  • Initiëren van verbeteringen en optimalisaties en het hiermee bewaken van het centrale beleid, met oog voor de lokale cultuur en het karakter van de locatie
  • Samen met de Divisie Directeur verantwoordelijk voor het opstellen en monitoren van de forecast en de budgetten
  • Signaleren van kansen en risico’s binnen de divisie

PROFIEL

  • Afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op HBO of WO niveau
  • Circa vijf tot acht jaar werkervaring opgedaan als (Business) Controller binnen het bedrijfsleven
  • Ervaring binnen de zakelijke dienstverlening, de uitzendbranche of een omgeving met meerdere locaties/vestigingen geniet de voorkeur
  • Uitstekend analytisch en conceptueel inzicht om totale processen te overzien, maar tevens scherp oog voor detail in de signalering van eventuele kansen, knelpunten en/of verbeteringen
  • Nieuwsgierige, ondernemende instelling, eigen initiatief en denken in oplossingen
  • Overtuigende persoonlijkheid met gunfactor die in staat mensen met elkaar te verbinden; sensitief in de omgang met een breed scala aan belanghebbenden
  • In staat het belang van finance te vertegenwoordigen én over te brengen in de business; hierbij passen competenties als communicatieve vaardigheden, sensitiviteit, verbindingskracht, toegankelijkheid, goed kunnen luisteren en de juiste vragen stellen
  • In bezit van excellente Excel en PowerPoint vaardigheden 

SMALLSTEPS

Kinderen staan bij Smallsteps centraal, waarbij ieder kind uniek is en volop gestimuleerd moet worden in zijn of haar ontwikkeling zodat eigenheid en talent tot hun recht kunnen komen. De organisatie streeft ernaar de best gewaardeerde kinderopvang van Nederland te verlenen. Onder de vlag van Smallsteps opereren momenteel meer dan 400 lokale kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en andere kinderopvang organisaties. Iedere locatie heeft een eigen karakter, passend bij stad, buurt, wijk of een speciaal marktsegment. Medewerkers vormen de kracht van de organisatie en maken echt het verschil. Inmiddels hebben zich verschillende labels zoals Zusenzo, De Speelbrug en SKS Alles Kids bij Smallsteps aangesloten en ze groeien nog steeds. De organisatie telt momenteel circa 3.750 medewerkers.

SOLLICITEREN

Helaas, deze functie is recentelijk ingevuld. Heb je interesse om eventuele andere mogelijkheden te bespreken? Bel mij voor meer informatie!

+31 (0)6 – 21 88 64 12

SmallstepsKinderopvang

Smallsteps

Business Controller

Vacature gegevens
HBO, WO
Almere
Vast