INGEVULD

INTERIM – Manager Finance

OPDRACHT

Vanwege een onderbezetting op finance is mijn opdrachtgever op zoek naar extra capaciteit om de financiële administraties (incl. processen, procedures, tijdigheid, volledigheid) van twee locaties in omgeving Arnhem – Nijmegen naar een hoger niveau te tillen. De focus van deze opdracht ligt vooral op (ad-hoc) uitzoekwerk, o.a. aangaande de manier van factureren, welke afhankelijk is van verschillende bronnen en intercompany afstemmingen. Hier is acuut ondersteuning voor nodig, maar er zullen tevens standaard blauwdrukken/templates voor gemaakt moeten worden (processen en procedures, efficiency en optimalisatie). Deze blauwdrukken/processen zullen uiteindelijk geïmplementeerd moeten worden vanuit de huidige Exact onderdelen naar het nieuwe AFAS (richting Q4-2023).

VOORWAARDEN

  • Per direct, maar uiterlijk 1 mei starten
  • Fulltime opdracht t/m circa Q1-24
  • Mogelijkheid om regelmatig thuis te werken, maar minimaal drie dagen per week op kantoor
  • Tarief circa € 85,00 – € 90,00 per uur (excl. btw & reizen)

TAKEN & VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Voeren van de administratie van twee bedrijfsonderdelen
  • Nauwkeurig en uitvoerig in kaart brengen van alle facturatie processen (intercompany), deze vastleggen en verbeteren waar nodig
  • Oplossen/uitzoeken van diverse/ad-hoc accounting/administratieve/boekhoudkundige issues (finance breed)
  • Alle voorkomende financieel-administratieve processen en procedures tegen het licht houden en waar nodig verder strak trekken/verbeteren/optimaliseren (efficiency-slag realiseren) om deze vervolgens vast te leggen en te implementeren in AFAS
  • Optreden als meewerkend voorman; operationeel in staat bij te springen waar nodig
  • Actieve rol in het ondersteunen bij de migratie naar het nieuwe ERP pakket AFAS (januari 2024)

PROFIEL

  • Ervaren financial in het verzorgen, uitvoeren en optimaliseren van administraties in de breedste zin van het woord, maar het facturatieproces in het bijzonder
  • Kandidaat met SPD, HEAO-AC/BE of AA achtergrond
  • Achtergrond als Finance Manager, Financial Controller of MKB Accountancy (samenstel praktijk) zou goed kunnen passen
  • Actuele kennis/ervaring in het gebruik, maar bij voorkeur tevens inrichting, van AFAS ERP is vereist
  • Zelfstartend, zelfstandig en scherp oog voor detail, knelpunten en verbeteringen
  • Met helicopterview in staat totale processen te overzien en de vinger op de zere plek te leggen

REAGEREN

Helaas, deze opdracht is recentelijk ingevuld. Heb je interesse om eventuele andere mogelijkheden in mijn netwerk te bespreken? Bel mij voor meer informatie!

+31 (0)6 – 21 88 64 12

BB-Logo-1-150x150

BroerBemiddeling

INTERIM – Manager Finance

Vacature gegevens
HBO, Post-HBO
Omgeving Arnhem - Nijmegen
Freelance, Interim