INGEVULD

INTERIM – Regio Controller

OPDRACHT

Mijn opdrachtgever is een prominente speler in hun branche en (samen met hun private equity partner) continue op zoek naar autonome groei en groei d.m.v. acquisities. Binnen het business control team is er momenteel een onderbezetting waardoor er gezocht wordt naar een stevige, ervaren en senior Business Controller voor de regio Amsterdam, waar veel te doen is. Een uitvoerig inwerktraject zit er waarschijnlijk niet in, waardoor een zekere mate van zelfstandigheid moet bezitten wanneer je in het diepe gegooid zal worden. Kortom: een stevige uitdaging voor een ervaren interim manager met een zelfredzame en initiatiefrijke instelling!

VOORWAARDEN

  • Starten op korte termijn/z.s.m.; uiterlijk 1 april
  • Fulltime opdracht
  • Minimaal 6 maanden, maar een verlenging van de opdracht is zeer waarschijnlijk
  • Tarief circa € 95,00 – 100,00 per uur (excl. btw/reiskosten)
  • Deze opdracht doe je deels vanuit het kantoor en deels vanuit huis

OPDRACHT

  • Realiseren van optimalisaties in de breedste zin van het woord; hierbij ga je vooral veel in gesprek met een breed scala aan intern belanghebbenden: het regio MT, de operatie, regio- en locatiemanagers en diverse afdelingen van het hoofdkantoor
  • Proactief adviseren van en sparren met de regio directeur en de rol van financiële rechterhand vervullen
  • Regisseren van de P&C cyclus van de regio
  • Analyseren en optimaliseren van stuur- en verantwoordingsinformatie
  • Bijdragen aan projecten en het opstellen van de financiële en niet financiële rapportages
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren, initiatieven tot verbetering/optimalisatie nemen en acteren als kartrekker

PROFIEL

  • Veel en concrete ervaring als (senior) Business Controller is vereist
  • Bij voorkeur ervaring binnen een organisatie met meerdere locaties; concrete ervaring binnen bijvoorbeeld de retail, uitzendbranche of zakelijke dienstverlening zal tot de verbeelding spreken
  • Zeer initiatiefrijke, zelfstartende en ondernemende financial; in staat snel van toegevoegde waarde te zijn en zaken toe te eigenen
  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen om complexe processen te overzien, maar vooral ook praktisch ingesteld en hands-on
  • Zelfredzame en ondernemende persoonlijkheid met eigen initiatief tot verbetering en optimalisatie
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een servicegerichte instelling
  • Gevorderd gebruiker van MS-Excel

REAGEREN

Helaas, deze opdracht is recentelijk ingevuld. Heb je interesse om eventuele andere mogelijkheden in mijn netwerk te bespreken? Bel mij voor meer informatie!

+31 (0)6 – 21 88 64 12

BB-Logo-1-150x150

Broer Bemiddeling

INTERIM – Regio Controller

Vacature gegevens
HBO, Post-HBO, WO
Amsterdam
Freelance, Interim